torsdag 8. oktober 2015

Dagene er fulle

Overskriften sier det meste---> Dagene mine er fulle! Skole mandag til fredag, mandag og tirsdag cheer trening 6-8, onsdager er det cheer 3-5 på skolen før jeg rett etterpå drar til kirka. Fredagene er det fotballkamp, lørdagene er forskjellig hver uke, og søndagene er kirka. Innimellom alt dette skal også mye lekser gjennomføres. Karakterene mine er greie til nå, så satser på at jeg kan holde de der.
     Å snakke og forstå engelsk er ikke et stort problem lenger. Jeg må jo så klart spørre litt inimellom for å forstå alt, men jeg har ingen problem med å utrykke meg slik jeg vil. Er også fult komfertabel med å snakke engelsk nå, så det føles bra.
Det gikk også netopp opp for meg at jeg ikke
har skrevet noe her på ganske lenge. Det er fordi, som jeg sa, dagene er ganske fulle. 2 helger siden var jeg i Disney igjen. Vi overnattet på ett hotell i disney, og det var utrolig gøy! Etter vi hadde gått i parken Hollywood studios hele dagen på lørdagen gikk vi til bassenget på hotellet (ett av 3 basseng) på kvelden. Jeg elsker det at man kunne bade i basseng ute klokka 9 på kvelden uten å fryse. Etter det dro vi på utekino. De viste disney film, selfølgelig, og det var kjempe koslig å ligge på gresset med mine herlige søstre å se på film med is og milkshake. Dagen etter dro vi til parken Epoct. På den ene "turen" vi tok der inni en stor ball eller noe, hørte jeg en familie som snakket norsk! Hadde ikke trodd jeg skulle reagere så mye på det, men det var kjempe gøy! I Epcot blir også en del land representert, blandt annet Norge (på grunn av filmen Frost (Frozen) selfølgelig). De solgte litt forskjellige norske klesmerker, sjokolade, kjeks og slike ting. Det var også utstilit et stor troll der som jeg selfølgelig måtte ta bilde med. De som jobber i "Norge" var selfølgelig norskse, og hver gang jeg begynte å snakke på norsk til dem ble de overasket. Det var utrolig gøy. Jeg fikk også kjøpt en vaffel med jordbærsyltetøy, og den nøyt jeg godt! Rart hvordan jeg plutselig setter mer pris på norsk mat, eller tradisjoner vi har i Norge nå som jeg er her i Florida.





Norway!
 Forje helg gjorde jeg ikke stort. Vi slappet av hjemme, og det var egentlig veldig greit ettersom jeg hadde en veldig stressende uke. Denne uka har også vært stressende, men ikke fult så ille. Imorgen (fredag) drar jeg til Universal sammen med noen andre utvekslingsstudenter! Jeg gleder meg helt sinnsykt mye! Vi skal være der hele helgen. Lørdagen og søndagen blir det til å gå i parkene, og på fredagen skal vi ha jentekveld mens guttene skal ut på noe halloween greier.
    Så jeg viste fra før at amrikanere gjør mer ut av høytider enn det vi gjør. Men når folk har pyntet husene sine for halloween 1. Oktober ble jeg overasket! Positivt selfølgelig. Utrolig kult å se hvor mye jobb folk gjør for å pynte til Halloween.

   
  Jeg følte også for å slenge med ett par ekstra bilder.

Yes, I am in the picture.
The girl in the back holding her foot.
You can see my arms.

Saturday night!

Jeg har egentlig ikke så mye mer å si akuratt nå. Jeg savner familie, venner og kjæreste masse, men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å reise fra alt dette akuratt nå. Jeg trives masse og nyter tiden jeg har her. Det har allerede nesten gått 2 månder.    Om du har spørsmål om noe er det bare å spørre.
- Kamilla
So much rain last game,
but we had so much fun!
Backspotting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar