lørdag 10. oktober 2015

Hverdag

Her i England skjer det ikke stort. Dagene består som regel av skole, hjem, lekser, middag og sove, så akkurat nå lever jeg for helgene.
I helgene blir det som oftest å nyte lørdag og søndag så mye som man kan. Fredag og lørdag er mine som regel leksefrie dager.
Forrige helg var jeg i Canterbury med Kaja og Live noe som var veldig koselig. Vi spiste god mat på to caféer og kjøpe en del ting vi egentlig ikke trengte. Her snakker vi CD-plater, selv om jeg ikke har CD-spiller.



 Etter jeg kom hjem, og fikk gjort litt lekser bar det ut igjen på kino med en gjeng bestående av både utvekslingselever og briter (Vi så The Maze Runner, som var ganske bra!)
 I dag skal vi på Bowling med en del andre speak/aspect elever, så det blir jo koselig og møte de igjen.
På mandag er det igang med skole igjen, men heldigvis er det bare to uker igjen til høstferie!

 Anne


Regner ikke med at det er mange andre enn familie og venner som leser denne bloggen,men hvis du skulle lure på noe som helst om utveksling er det bare å spørre enten Kamilla eller meg, så skal vi svare så fort vi har mulighet til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar